INFORMACIÓ IMPORTANT

Us recordem que per poder assistir a les nostres activitats cal inscripció prèvia a: activitats@acer-associacio.org. Indiqueu el número de persones que us acompanyaran i un telèfon mòbil de contacte per comunicar qualsevol canvi.

L'entitat es reserva el dret de modificar, cancelar o canviar les dates de les activitats per raons meteorològiques o de calendari, i sense assumir cap responsabilitat per fer-ho.

Únicament s'avisarà amb antel·lació a les persones inscrites a l'activitat i es donara informació a través de la nostra web.

Porteu aigua, roba i calçat còmode.

ACER ASSOCIACIÓ
  • ACER és una entitat sense ànim de lucre, constituïda el 15 de maig de 2001; inscrita en el Registre d'Associacions de la Generalitat i en el Registre d'Associacions de l'Ajuntament de Montcada i Reixac.

08 DE MARÇ 2020- VII CENS D'ORQUÍDIES AL TURÓ

DIUMENGE 08 DE MARÇ 2020

Horari de 10 a 13h

Punt de trobada a l'entrada al camí de la font de la Mitja Costa.

Itinerari guiat per donar a conèixer la singularitat florística del Turó, en especial les orquídies.

Es farà el setè cens d'orquídies del Turó, convidant els participants a col·laborar en el seguiment d'aquestes espècies.

Participa en el recompte que es duu a terme cada any al turó i vine a conèixer la biologia d'aquestes singulars espècies de flora.

Inscripcions a: activitats@acer-associacio.org

A l'hora de fer la inscripció faciliteu un telèfon de contacte per a qualsevol canvi d'última hora.

Les reserves es faran per rigorós ordre d’inscripció i finalitzaran un cop reservades les places existents.

Porteu roba i calçat còmode, també aigua per beure.

Activitat recomanada per majors de 10 anys.

Activitat dins del conveni de l'acord de custòdia subvencionada per Lafarge, a càrrec d'ACER i amb el suport del Parc Natural de la Serra de Collserola.

Punt de trobada

FINS DE L'ENTITAT

company

Els fins de l'associació són:

- Dissenyar i realitzar estudis sobre la fauna, la flora i el medi.

- Desenvolupar projectes que contri- bueixin a la conser- vació, la recuperació i la millora del patrimoni natural i històric.

- Divulgar els valors naturals i fomentar el respecte per l'entorn.

ALTRES ACTIVITATS

products