Activitat al Turó de Montcada

Informació important

Us recordem que per poder assistir a les nostres activitats cal inscripció prèvia a:
activitats@acer-associacio.org.
Indiqueu el número de persones que us acompanyaran i un telèfon mòbil de contacte per comunicar qualsevol canvi d'última hora.

Les reserves es faran per rigorós ordre d'inscripció i finalitzaran un cop reservades les places existents.

L'entitat es reserva el dret de modificar, cancelar o canviar les dates de les activitats per raons meteorològiques o de calendari, i sense assumir cap responsabilitat per fer-ho.

Únicament s'avisarà amb antel·lació a les persones inscrites a l'activitat i es donarà informació a través de la nostra web.

Es recomanable porta aigua, roba i calçat còmode.
ATENCIÓ: Places limitades, l'activitat s'adaptarà a la normativa vigent per la COVID-19.

Manteniment de caixes-niu

Activitat gratuita
21 de febrer 2021
10:30 a 13:30 hores
Punt de trobada: entrada al camí de la Font de la Mitja Costa. Carrer Reixac. Mapa
Inscripcions: activitats@acer-associacio.org

Activitat guiada, realitzarem el manteniment de les caixes-niu per a ocells insectívors i refugis de ratpenats instal·lades al Turó de Montcada.

Activitat dins del conveni de l'acord de custòdia amb LafargeHolcim, a càrrec d'ACER i amb el suport del Parc Natural de la Serra de Collserola.