Informació

Us recordem que per poder assistir a les nostres activitats cal inscripció prèvia a: activitats@acer-associacio.org. Indiqueu el número de persones que us acompanyaran i un telèfon mòbil de contacte per comunicar qualsevol canvi.

L'entitat es reserva el dret de modificar, cancelar o canviar les dates de les activitats per raons meteorològiques o de calendari, i sense assumir cap responsabilitat per fer-ho.

Únicament s'avisarà amb antel·lació a les persones inscrites a l'activitat i es donara informació a través de la nostra web.

El programa "Viu el parc" és promogut per l'Àrea de Territori i Sostenibilitat de la Diputació de Barcelona i gestionat per l'entitat ACER. A la nostra pàgina web fem difusió d'aquestes activitats i podeu trobar més informació a la pàgina del Viu el parc. Viu el Parc

Porteu aigua, roba i calçat còmode.