Visita del col·legi Sagrado Corazón

Divendres 22 de març 2019.

Alumnes de 2n de Batxillerat del col·legi Sagrado corazón van visitar el Turó de Montcada.

Durant la visita guiada de la mà de Montse López, biòloga i cap de projectes de l'entitat ACER, els va comentar la importància de preservar els espais naturals del nostre entorn i va fer èmfasi en l'acord de custòdia dels terrenys del Turó propietat de l'empresa LafargeHolcim i l'associació ACER per garantir la preservació d'aquest espai natural inclòs dins del Parc Natural de la Serra de Collserola des de l'any 2010.

Durant el recorregut es va parlar també de les actuacions realitzades per recuperar aquest espai per l'ús públic , així com les actuacions de restauració de l'antiga zona de calcàries.

Després del recorregut pel Turó es va realitzar una visita a la fàbrica de Lafargeholcim on se'ls va explicar als alumnes el procés de fabricació del ciment.

L’activitat està dintre de l'acord de custòdia entre l’entitat ACER i LafargeHolcim propietari dels terrenys del Turó.