Sortida guiada de flora

Sortida guiada de descoberta de les flors.

Dilluns 22 d'abril 2019.

Malgrat la previsió de pluja 24 persones han participat a la sortida guiada de descoberta de les flors, aquesta activitat estava programada entre les 12 sortides que es realitzaven aquest cap de setmana en diferents punts de Catalunya.

Per la identificació de les plantes s'ha utilitzat la miniguia sobre "Flors de camp de marge i vores de Catalunya", il·lustrada per Toni Llobet i editada per Oryx i Cossetània Edicions i que aquest cap de setmana ha estat distribuïda amb el Diari ARA.

L'itinerari guiat com sempre de la mà de Montse López, biòloga i cap de projectes de l'entitat ha anat descobrint les diferents espècies de plantes que anàvem trobant al llarg del recorregut pel Turó de Montcada, un espai natural protegit i que forma part del Parc Natural de la Serra de Collserola des de l'any 2010 i és propietat de LafargeHolcim.

L’activitat organitzada per la Xarxa de Custòdia del Territori, amb el suport de Cossetània, Oryx i Toni Llobet natura il·lustrada.

ACER-ASSOCIACIÓ