Activitat al Turó de Montcada

Informació important

Us recordem que per poder assistir a les nostres activitats cal inscripció prèvia a:
activitats@acer-associacio.org.
Indiqueu el número de persones que us acompanyaran i un telèfon mòbil de contacte per comunicar qualsevol canvi d'última hora.

Les reserves es faran per rigorós ordre d'inscripció i finalitzaran un cop reservades les places existents.

L'entitat es reserva el dret de modificar, cancelar o canviar les dates de les activitats per raons meteorològiques o de calendari, i sense assumir cap responsabilitat per fer-ho.

Únicament s'avisarà amb antel·lació a les persones inscrites a l'activitat i es donarà informació a través de la nostra web.

Es recomanable porta aigua, roba i calçat còmode.
ATENCIÓ: Places limitades.

Agenda d'activitats

06 de febrer 2022

Espècies invasores

Eliminació d'espècies invasores que produeixen impactes negatius sobre la biodiversitat natural de la zona.

20 de febrer 2022

Manteniment de caixes-niu

Manteniment de les caixes-niu per a ocells insectívors i refugis de ratpenats instal·lades al Turó de Montcada.

06 de març 2022

Cens d'orquídies

Itinerari guiat per donar a conèixer la singularitat florística del Turó, en especial les orquídies.
Es realitzarà el cens d'orquídies amb la col·laboració dels assistents.

03 d'abril 2022

Els insectes pol·linitzadors

Itinerari guiat per donar a conèixer el grup d'insectes que participen de manera activa en el procés de la pol·linització.

15 de maig 2022

Seguiment de caixes-niu

Es realitzarà el seguiment de les caixes-niu per a ocells insectívors instal·lades al Turó de Montcada.

12 de juny 2022

Dia de les papallones

Itinerari guiat per donar a conèixer les principals espècies de papallones diürnes, la seva biologia, com identificar-les i el programa de seguiment que es duu a terme al Turó, integrat dins la Xarxa del CBMS (Catalan Butterfly Monitoring Scheme).

02 de setembre 2022

Els ratpenats

Activitat per donar a conèixer el món dels ratpenats, aquests mamífers que han conquerit el medi aeri.
Poden volar, descansen de cap per avall i s'orienten en la foscor més absoluta.
Us ensenyarem com s'orienten mitjançant sons que ells mateixos emeten a través dels nostres detectors d'ultrasons.

02 d'octubre 2022

Dia de les aus

13 de novembre 2022

Fruits del bosc mediterrani

Itinerari guiat per donar a conèixer les plantes i els seus fruits.

27 de novembre 2022

De passeig pel Turó

Itinerari guiat per donar a conèixer aspectes singulars del Turó.