ACER -ASSOCIACIÓ

"Conèixer i apreciar és el primer pas per respectar i conservar"

Projectes de l'entitat

Seguiment de la biodiversitat

En col·laboració amb diferents entitats ACER participa en programes de seguiment de flora i fauna.
Actualment participa en el seguiment de papallones diürnes (CBMS) realitzant transectes setmanals de març a setembre al Turó de Montcada.

Acord de Custòdia

L'entitat ACER i LAFARGEHOLCIM propietària dels terrenys del Turó de Montcada han signat un Acord de Custòdia.
L'entitat ACER orientarà i assessorarà a la propietat en la gestió de la biodiversitat, conservació del medi natural i la realització d'activitats per donar a conèixer l'espai natural respectant els principis del Pla Estratègic de Gestió Integral del Turó de Montcada i del Pla  d'Ús Públic.

Programa Voluntariat per la llengua.

L'entitat ACER i el Consorci per a la Normalització Lingüística han signat un acord de col·laboració per promoure el programa Voluntariat per la llengua.
Pàgina Consorci

Mobirise
Xarxa Aliats

Vols col·laborar amb nosaltres?

L'entitat està formada per personal voluntari i experts col·laboradors de l'entitat, amb més de 10 anys d'experiència en aquesta temàtica, que actualment ja tenen detectades i localitzades nombroses colònies de cria i refugis d'aquestes espècies protegides en diferents municipis de Catalunya.

Aquestes persones et formaran per poder realitzar les tasques de col·laboració amb l'entitat, com ara el seguiment de colònies de cria.

Mobirise

Cens i seguiment de la població de mussol comú (Athene noctua) a la Plana Deltaica del Llobregat.